Jumaat, 2 Mac 2012

mungkin Allah sengaja,


Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum sahabat Keluarga Ku Mutiara hati ku. Alhamdullilah, masih diberikan kesempatan, kelapangan masa dan minda yg waras dan keupayaan untuk menulis sedikit...boleh kita manfatkan bersama...tanda kasih sayang sesama saudara itu ialah menyampaikan peringatan-peringatan Allah... kalau buat tak tahu je, itu maknanya tak sayangkan... ermmm, CINTA.. wow!!!
 Rasa kalimah cinta ini utk yg muda sahaja...tapi CINTA tu untuk semua kan??? Apa2 pun CINTA SEMPURNA HANYA UTK ALLAH. 

~✿.. mungkin Allah sengaja mempertemukan kita dengan orang yang salah sebelum

 menemui insan yang betul supaya apabila kita akhirnya bertemu dengan insan yang betul.
.
Kita akan tahu bagaimana untuk bersyukur dengan nikmat pemberian dan hikmah di sebalik 

pemberian tersebut. Apabila salah satu pintu kebahagiaan ditutup,yang lain akan terbuka 

tapi lazimnya kita akan memandang pintu yang telah tertutup itu..
.
Terlalu lama sehinggakan kita tidak nampak pintu yang telah pun dibukakan untuk kita 

~✿.. °.•°•.ღ


Memberi seseorang seluruh cinta kita bukanlah satu kepastian mereka akan menyintai kita 

kembali !
Jangan harapkan cinta sebagai balasan

.Nantikan sahaja ia untuk terus mekar di dalam hati mereka tapi sekiranya ia tidak...
pastikanlah ia terus mekar di dalam hati kita °.•°•.ღ ~✿..

IA CUMA MENGAMBIL MASA SEMINIT UNTUK JATUH CINTA PADA SESEORANG,SATU

 JAM UNTUK MENYUKAI SESEORANG...
SATU HARI UNTUK MENYINTAI SESEORANG TETAPI MENGAMBIL MASA SEPANJANG 

HIDUP UNTUK MELUPAKAN SESEORANG ~✿...~*(^_^)*~



♥•♡≈◦° ◦SAYANG...♥•♡≈◦°◦
Maafkan Aku...Aku tidak membencimu sungguh

♥...Aku tidak tahan dengan api asmaramu ♥
♥ Membuat aku dibakar cemburu...♥
♥•♡≈◦° ◦SAYANG...♥•♡≈◦°◦
Maafkan aku...Aku tidak membencimu sungguh
♥ Maafkan...Aku Ambil Keputusan hatiku tanpa izinmu♥
Terpaksa ku lakukan dg berat hati...demi menyelamatkan hati yg semakin membiru...
dan menyelamatkan kecintaan ku pada NYA..
♥•♡≈◦° ◦SAYANG...♥•♡≈◦°◦
Maafkan aku...Aku tidak membencimu sungguh
Jika aku sudah terkena panahmu , aku memilih untuk menjauhimu kerana Allah...
demi menyelamatkan hati kita dari terbuainya rasa...
♥•♡≈◦° ◦SAYANG...♥•♡≈◦°◦
Maafkan aku...Aku tidak membencimu sungguh.
Allah yg Maha Kasih akan mengasihi kita , cinta...
letakkanlah Cinta Putihmu berbalut sutra pd kasih NYA...
dan biarkan kita menyelesaikan tugas dunia kita...
dan Kita akan bertemu di surga NYA nanti...

Sayangku...
Aku mencintai mu karena Allah

SEBAIK-BAIK HARTA SUAMI ADALAH ISTERI YANG AMANAH. *(^_ ^)*

Tiada ulasan: